FORGOT YOUR DETAILS?

SERVICES

ΜΕΤΑΚΙΝΗΘΕΙΤΕ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΑΣ

ΠΙΣΙΝΑ

  • 20μ. μήκος, 8μ. πλάτος & βάθος 1.20 μ.
  • Συνεχής καθαρισμός με 20% χλώριο & 80% όζον
  • Παιδική κολύμβηση
  • Aqua Aerobic & Aqua Pilates
  • Αποκατάσταση τραυματισμών
  • Προγράμματα υδροθεραπείας & θεραπευτική κολύμβηση

ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ

  • 400 τ.μ. όργανα Nautilus & ελεύθερα βάρη
  • Fitness 200 τ.μ.
  • Body Building
  • Personal Training
  • Αποκατάσταση τραυματισμών

 

ΣΠΑ & ΜΑΣΑΖ

  • Σάουνα
  • Χαμάμ
  • Θεραπευτικό μασάζ (30 ή 60 λεπτά)
  • Αθλητικό μασάζ (30 ή 60 λεπτά)
  • Χαλαρωτικό μασάζ (30 ή 60 λεπτά)

SQUASH

  • Δύο πιστοποιημένα γήπεδα squash της WSF, (World Squash Federation)
  • Τμήματα ακαδημιών (όλων των ηλικιών)
  • Competition team (όλων των ηλικιών)
  • Personal training

Pilates

  • Ορθοσωμική άσκηση βασισμένη στις αρχές του J. Pilates. Στόχος του μαθήματος είναι η ενδυνάμωση, η προστασία και η βελτίωση μυοσκελετκών προβλημάτων.

Aerial Yoga

  • Ασκήσεις χαλαρωτικές και δυναμικές με την χρήση της κούνιας. Στόχος του μαθήματος είναι η ενδυνάμωση αλλά και η χαλάρωση τόσο η πνευματική όσο και η σωματική.

Functional

  • Έντονη κυκλική προπόνηση που εστιάζει σε ολόκληρο το σώμα. Στόχος του μαθήματος είναι η ενδυνάμωση, η βελτίωση της φυσικής κατάστασης καθώς και η μείωση του λίπους.

Aerobic

  • Μισή ώρα έντονη αερόβια άσκηση βασισμένη σε χορογραφία και μισή ώρα ασκήσεις ενδυνάμωσης. Στόχος του μαθήματος είναι η ενδυνάμωση, η βελτίωση της φυσικής κατάστασης καθώς και η μείωση του λίπους.

Power Bars / Body Dynamic

  • Δυναμικό πρόγραμμα εκγύμνασης όλου του σώματος με μπάρες και αλτήρες. Στόχος του μαθήματος είναι η ενδυνάμωση, η αύξηση της μυικής αντοχής και η μείωση του λίπους.

Special Abs

  • Μισή ώρα στοχευμένης προπόνησης ενδυνάμωσης κοιλιακών

Special hips

  • Μισή ώρα στοχευμένης προπόνησης ενδυνάμωσης ποδιών

Cross-training trx

  • Κυκλική προπόνηση με ασκήσεις με την βοήθεια του ιμάντα αιώρησης. Στόχος του μαθήματος είναι η ενδυνάμωση, η βελτίωση της φυσικής κατάστασης, η μείωση λίπους.

Taekwondo (T.K.D.)

  • Αρχαία Κορεάτικη τέχνη αυτοάμυνας η οποία συνδυάζει πειθαρχία και αυτοσυγκέντρωση.

NINJUTSU

  • Ιαπωνική πολεμική τέχνη με βάσιμο ¨όπλο¨ την στρατηγική.

Krav-Maga

  • Σύστημα αυτοάμυνας με μαχητικές και αμυντικές τακτικές. Αναπτύσσει φυσικές, διανοητικές, τεχνικές και τακτικές ικανότητες.

Schwinn Cycling

  • Έντονη αερόβια προπόνηση πάνω σε ποδήλατο. Στόχος του μαθήματος είναι η βελτίωση φυσικής κατάστασης και η μείωση λίπους.

Aqua Aerobic

  • Συνδυασμός κίνησης, ρυθμού και νερού! Ένα μάθημα που βελτιώνει την δύναμη, την φυσική κατάσταση, αυξάνει την κινητικότητα των άκρων και προστατεύει το σώμα από πιθανό τραυματισμό.

Aqua Pilates

  • Συνδυασμός του Pilates με το νερό! Είναι ένα μάθημα που αφορά όλες τις ηλικίες και τα επίπεδα φυσικής κατάστασης. Στόχος του μαθήματος είναι η βελτίωση της φυσικής κατάστασης καθώς και η αποκατάσταση τραυματισμών.

Yogilates

  • Συνδυασμός Yoga και Pilates. Έντονες δυναμικές ασκήσεις σε συνδυασμό με stretching. Στόχος μαθήματος είναι η μυϊκής ενδυνάμωσης και βελτίωση της ευλυγισίας.

Abs-legs/ Abs-hips

  • Στοχευμένο πρόγραμμα ενδυνάμωσης και σύσφιξης κοιλιακών και ποδιών.

Βory art yoga

  • Ένας πολύπλευρος συνδυασμός εναλλακτικών ασκήσεων που προέρχονται από το ασκησιολόγιο της Yoga & του Pilates. Στόχος του μαθήματος είναι η εκγύμναση ολόκληρου του σώματος, η βελτίωση της ευλυγισίας και της δύναμης καθώς και η χαλάρωση.

Cross training

  • Έντονη κυκλική προπόνηση ενδυνάμωσης. Οι ασκήσεις πραγματοποιούνται με το βάρος του σώματος καθώς και άλλα βοηθητικά όργανα όπως π.χ. βάρη, kettle bell.

Παιδική Κολύμβηση

  • Εκμάθηση κολύμβησης σε παιδιά άνω των 4 ετών.

Tabata trx

  • Ασκήσεις με την χρήση trx βασισμένο στην μέθοδο tabata. Στόχος του μαθήματος είναι η ενδυνάμωση και βελτίωση μυϊκής αντοχής.
TOP